Merhaba Hanımlar Bugün 6+3 günlüğüz.Geçen hafta kesem gözüktü.Doktorum 1 ay sonraya randevu verdi ama ben dayanamadım belki bebeğimi görürüm diye doğum hastanesine gittim.Perşembe günü yolculuk yapacağım.Kafam rahat olsun diye.Bebeğim karından görünmedı.Vajinal ultrasonla bakalım dedi ben istemedim.Haftaya gelirsin o zaman dedi.Erken olduğunu biliyordum ama bazı gebe arkadaşlar bu günlerde görmüş bebeğini.Bende bir umut dedim ama göremedim.Şimdi sılıyorum tabi bir sorun varsa diye.Sizler en erken ne zaman gördünüz bebeğinizi?