Hanımlar merhaba 21 haftalık gebeyim ve bugün adet sancısına benzeyen ama tabiki de ondan daha hafif olan bir ağrım var gerçi bugün tam da adet günümdü hani bununla alakası var mıdır yoksa bebeğin büyümesinden kaynaklanan bir şey midir? Siz de yaşıyor musunuz ? Mesela bugün bütün gün hiçbir şeyim yoktu onu da belirteyim şimdiden teşekkürler ...