Caglaucrr ben 🙌 yatış verdi suni verelim olmazsa sezeryan e döneriz dedi. O hüngür çatı da baktığında 37+5 tim bu gece doğurursun zaten 4 cm açılma var riske Atma dedi. Zaten sancın başlar bu gece eve git ya da dedi. Sancım gelmedi ben de korktum gitmedim 1 hafta öyle geçti. 39+6 da aynı mesele oldu ısrar etti doğurtayım suyu azalmış die . Yine korktum çünkü sadece adet ağrılarım vardı . Başka doktora gittim 2 gün daha bekle hiç olmazsa dedi ve kendi sancımla doğurdum 40 ta