Al al bitmeyen beybito eşyaları ve sürekli eksik varmış gibi gelmesi ve almaktan yorulmam😂 28+3deyiz bitmeyen hazırlık, neyle yıkamalı hangisi organik, kaç aylıklara ağırlık verilmeli yeni doğan hemen büyüyor, yatak odası yapsam mı, biberon mama hazırda olsa mı? Ya sütüm gelmezse pompada alsak mı, kaç adet baddaniye almalı kaç
çeşit koymalı zıbınlar kısa kollu mu uzun mu olsun, ya bebek bezi neyle başlamalı en iyisi olsun olsun dA çok pahalı🤦🏼♀️ Pişik kremi? Ya banyo neyle yaptırmalı? Tarak takımı hangisinden almalı? Islak mendil olmaz bebek pamuğu almalı ya bebek çantası hangisi daha kullanışlı? Bebek arabası travel mi puset mi? Hangisi kullanışlı hemde uygun? Doğum yapınca nerde kalıcam? Anne mi kayınvalide mi yada ikisi birden bana gelse olur mu? Hangi hastane de dogum yapıcam doktorum iyi ama yenidoğan yoğun bakım yok? Doğum ücretleri çok pahalı🤷♀️ Kafam da deli sorular hamilelik tabi insanın psikolojisini bozar 🤪😂