prensesgeliyooo canim biraz maddiyata bakiyo bu ara elimiz sıkışık olduğu için malesef pahalı bişey alamicam
ama çok araştırmıştım
maxi vosi dana diye bi araba var arkadaşm kullanıyo hatta 2. Çocugu oldu onada kullanıyo şu an aşırı memnun..
chicco lite way plus var ondanda bi arkadaşımın arkadaşı çok memnun 3 yıl kullanmış..
ben anakucaklı birşey almayı düşünmüyorm şu an anakucağını arkadaşm vericek bikaç ay arabada vs kullanmak için .. evde ztn ev tipi ana kucağı alıcak annem .. ve bana ağır arabalar saçma geliyo yani kendimi zor taşıyorum ztn bebek + onun eşyaları bide araba ağır olursa hiç çekemem diye düşünüyorum.. ben vhicco lite way 3 istiyodum açıkcası ama indirimli hali 800 eşim çok diyor daha uygunlarınada gidip bakmadım bakmam lazım