Hazal023 Selam kizlar 9.2 haftalik gebeyim bugun kontrole gitim bebegin kafasi solda dedi ve o an sormadim hani kotu bisiymi hersey yolunda dedi eve geldim aklima takildi genelde sagdami oluyorki oyle bisi soyledi ?
Hppymom Hazal023 solda olduğundan öyle demiştir canım sana göstermek için soldaki baş kısmı diye önemli bişe değil bence
defne55 Hazal023 Canım benim bebeğim de solda her doktora gittigimde sol tarafım da görüyorum kötü bisey değil merak etme :)
Hazal023 Hppymom allah razi olsun rahatlatin eve gelince aklima takildi ya ve bakiyorum bebek ultrason fotoraflarina hep sagda kafam karisti