Bugün devlet hastanesine kontrol e gittim asistan doktor dış gebelik kürtaj yapmamız gerekiyor dedi. Çıktım ordan özele gittim dış gebe felan değil bu dedi küçük olduğu için kalp atışı belli değil dedi. Kafam çok karıştı ya 😏 daha önce gittiğim hastane de düşük riskin var dikkat etmen gerekiyor dedi. Çorba gibi oldum 😔