Tazeanne12 37+5 olduk kızımla 2 gün önce 2 cm açılmam vardı ne ağrım var nede başka birşey ilk gebeliğim sizce kızım ne zaman gelir?? şuan erken mi?? açılma olması için ne yapmam lazım bi fikir verin lütfen 🙏
MiniAzraa Tazeanne12 ben 40+5 haftalığım benimde 1 cm açılma var kanamam olursa suyun gelirse gel dedi
Asenadgdvrn Tazeanne12 kızda normal 38+3 de olur büyük ihtimal 😊 o açılmaya sancın olması lazım kaç kilosun şuan boyun kaç
Masalbebek Bende henüz doğum yapmadım ama doktorumun dediğine göre haftanın gore korkulacak bişey yok doğumun normal sayıldığı haftalar ve herkeste sancı olmamasi durumu oluyormus
Tazeanne12 Masalbebek suyun gelirse, kanama olursa, ağrın olursa gel diye yolladı doktorum. Biran önce doğsun istiyorum sanırım
MiniAzraa Tazeanne12 yoo seninde erken deil 38 haftadan beri dogmasini bekliyorum emin ol sıkılıyorsun
Tazeanne12 Asenadgdvrn 1.74 boyundayım 70 kiloyla hamile kaldım ama 11 kilo vermiştim şuan da 70 kiloma tekrar ulaştım
Tazeanne12 Asenadgdvrn sancım 2-3 saattir var ama yalancı sancı sanırım çünkü belimden girmiyor ağrıyolar karnımın alt tarafları çok sıkılıyor sanki
Sarellammm Tazeanne12 bende 35/4 günlüğüm şimdiden başlayayım Mı yürüyüşe bende artık gelsin istiyorum çok ağırlaştım çünkü
Tazeanne12 Sarellammm bende 1 aydır yürüyorum canım sadece hergğn olmasada haftada 4-5 gün felan. Ne zaman gelceğini onlar bilir artık 🥰