Merhabalar,
37+5 gunluk olduk bugun ve kilomuz 3900
bebegim kanala tam girmemis. Haftaya yine kontrole gidecegim sali gunune de randevu aldik. Dr kilolu normal dogmaz dedi. Tecrubeli anneler basta olmak uzere fikirleriniz nedir hanimlar tek doktora guvenmeli miyim istanbul anadolu yakasinda ikinci bir doktor oneriniz var mi hic icime sinmedi boyle :(