Bi tanıdıgımın kızı oldu bebek daha aynı sekılde hametan vermısdıona doktor bende zeytınyagı ve o kremden kullandım biraz gecti ama asıl etki ben kendimi kasmayınca oldu yani zorlamayın kendinizi bıde ben cok fazla su tuketmıyorum gunde 4 lıtre bazen gecıyo bile ekmek de gıttıkce azaltıyorum suan hıc bı sekılde yok yani bende doktor yanında nobetci meme olur dedi başlangıç dedi bende 2 ay falan baya cektım şükür olmadı gecti