geçen çarşamba kontrolüm vardı doktor 1 hafta sonra tekrar gel dedi ama ayın 28 ine kadar başka ilçe de görev yapacakmış bende başkasından randevu aldım devlet hastanesine gidiyorum haftam 38+4 oluyor bu çarşamba gitmem gerek diye düşünüyorum muayne ederler değil mi? bir sorun çıkmaz kendi doktorum yok diye 🤷🏻♀️