Ben dün geceden beri ara ara karın sertliği olduğundan bugün konrtolde bahsettim doktorum nstye bağlattı sıkıntı çıkmadı çok şükür Rabbime ama siz de bu kadar uzun sürüyorsa bi doktorunuza danışın. Acılı ve ağrılıysa özellikle.. Ama ağrı acı yoksa belkide bebek sırtını veya poposunu dayıyordur.