Gizemgizem25 Pnrbtr tabi değişiyor takvim tuttum ben hep regl olduktan 15 gün sonra yumurtlama oluyor nasip artık hayırlısı sanada çok geçmiş olsun
Gls Nur0653 işte stres çok yapıyorum benim de 6 sene sonra tüp bebek le olduğu için şuan çok tedirginim çok herkes de olmuş bi yandan bişey olmaz diyorum ama her gördüğümde korkuyorum hiç aklımdan çıkmıyor