Selam bayanlar şuan 17+6 hamileyim 16 haftalıkken kontrolüm vardı bebek iyi dedi doktorum şükür ama plasenta aşağıda dedi bebeğin eşini şuan normal daha küçük olduğu için dedi 7. 8. Ayda filan yukarı çıkması gerekirmiş çıkmazsa sezeryan dedi benim gibi bu durumu yaşayanlar varmı aranızda acaba hep kafama takıyorum 😌