Arkadaşlar bugün 33 haftalık olduk ve doktor kontrolumuz vardı kilosu 2 kilo 60 gr boyu 43 cm acaba çok azmi doktora sordum az dedi. normalde her zaman önde giderdik haftasından neden böyle oldu tavsiyesi olan varmidir sizinkiler bu haftada kaç kiloydu