Aysegolcuk canim inşallah hızlıca açılman olur biran önce kucagina alırsın bebegini. Ben de gittim ilk önce nstye baglatti. 5dkda bir 45 50 olan sancilarim vardi. Dogum agrilarin baslamis gel muayene edelim ddi. Açıklığım 2 cmdi 2 haftadr. 3 cm olmuş. Sora tekrar nst istedi. Muayeneden dolayı bu sefer 100lere cıktı sancı ve belime vurmaya başladı artik. Yatirsam mi yatirmasam mi diye baya düşündü. En sonunda simdi seni yatirip suni verip açılman olmazda sezeryana fln almak istemiyorm eve git ağrıların iyice siddetlenince gel ddi. Bide antibiyotik yazdı açılmadan dolayı bebek enfeksiyon kapmasin die. Eve geldik uyur dinlenirim sandim ama bel agrisindan heycandan uyuyamadim.
Senin sancı durumun nasil var mı düzenli şekilde gelen. Dogum yaparsan haberdar et