Kızlar bugün öğlen hastaneye gittik randovum vardı . bebeğimin kalp atışını dinlemek için.
Neyse doktor muayene etti ultrasyonla iyicene baktı bana dediki kanamn oluyomu hayır dedim en son 2 hafta önce olmuştu bardak kadar kan gelmişti acile gitmiştik progestan 100 ml vermişlerdi dedim. Neyse eşimle bana dediki ilacı 200 ml yapcam. Bebegin kesesinin altında kan toplanmış. Dusuk tehlikesi var. 😥 Tabi ben yine ağlamaya başladım ve şuan çok kötüyüm😱. Basina böyle bişe gelen varmı ? Kesenin orda kan toplanipta düşük yaşamayan anneler varmı ?
Benim ilk hamileligim ve çok korkuyorum düşecek diye 😥😥 hamile olan anneler bunu okuyup bana dua edermisiniz burcu bebeğini sağlıklı kucağına alsın diye. Rabbim isteğen herkese versin 🙏