Motherxxx Merhaba arkadaşlar 11 haftalık hamileyim saynur hanıma gidiyordum ama soğuk ve ilgisiz geldi. Tansiyon ve kilomu bile biz deyince ölçtü. Ünal bey e giden varmı acaba iyi diye duydum ama?
Semrasem Motherxxx adatıp bütün doktorları iyi güvenle gidebilirsiniz Yücel beyinde hastaları çok memnun kendisinden ben yeliz hanıma gidiyorum ama çok yoğun o
Motherxxx Semrasem arkadaşım yeliz hanımda doğum yaptı ama olumsuz geçti çocuğu vakumla çekmiş fln doğmayınca o yüzden yeliz hanımdan soğudum. Yücel bey dahamı iyi diyodunu ünal beyden? Teşekkürler bu arada 😊
Semrasem Motherxxx hadiya başımıza gelmez öyle bişi inşallah:( yücel beyin bikaç hastasını biliyorum kendisinden çok memnun kalmıştı Doğumda
Motherxxx Semrasem allah korusun gelmez inşallah . Olumsuz düşünmeyin siz yinede belki mecbur kaldı fln ama soğudum yinede. Ünal beyde çok ilgili fiye duydum çok kararsız kaldım şimdi artk dr değişmek istemiyorum bundan sonrada