esrazafer Kızlar 20+3 olduk ilk gebeliğim henüz hareket hissedemedim, ya da ne hissetmem nasıl hissetmem gerektiğini bilmediğim için hissetmiyormuşum gibi mi geliyor hiç bilmiyorum var mı benim gibi geç hisseden ?
Mom52 esrazafer canım ben 19 da içerden pıt pıt duyuyodum kiloluyum da yani 22 de net hissettim hareketlerini 😄 sende hissedersin bu yakınlarda 🤗
Ftmemne esrazafer ilk gebeliklerde çok normal bir durum. O hareket halinde ama çok küçük kelebek dokunuşu gibi. Şöyle yapın güzel bir tatlı yiyin üstüne meyve suyu için tatlı nutella olabilir. Sırt üstü uzanın 20 dk içinde mutlaka sinyal verir. Çok küçük dokunuşlar olur
Deletedmom133 esrazafer az kalmış canım böyle karnında bolancuk patlaması gibi oluyor ilkten sonra zaten hep tekme inşallah en kısa zamanda hissedersin 😉
Deletedmom133 esrazafer az kalmış canım böyle karnında bolancuk patlaması gibi oluyor ilkten sonra zaten hep tekme inşallah en kısa zamanda hissedersin 😉
CicekGirayBysl 22 hafta olana kadar doktorlar ilk gebelikte hissetmemeyi normal görüyor. Kendini üzme. Yakında hissetmeye başlarsın. Gaz ve bagırsak hareketleri sanıp hissetmiyorum da diyebilirsin. Doktorun kontrollerinde normal olduğunu söylüyor mu ya da ultrasonda hareket ettiğini göstermedi mi doktor
Yasosss esrazafer benimde ya 20 ya da 21. Haftamdı 22-23 e kadar hissedememe de oluyormuş. İlk başlarda çok hafif oluyor ondan da anlaşılmayabilir yakında hissedersin dert etme kendine.