Merve6475 benim zamanımda (yaklaşık bi altı yedi ay önce muhtemelen değişmemiştir ) en az iki sene evlilik şartı, eğer erkekte morfolojik sıkıntı sperm azlıpı ya da kadında yumurta rezerv azlığı ve tüplerde bi sorun yoksa en az iki aşılama (tabii bunlar da devlette yapılması lazım) uygulanması gerekiyor benim sebepsizdi iki aşılama yapmıştık öyle rapor hakkı sundular ve kadın yaşı en son 23-35 arasıydı değişmediyse. Daha sonra tüp bebeğe yönlendiriyolar dahiliye, psikiyatri ve ürolojiden kağıt alıyosunuz tüp bebek yaptırabilir diye sonra rapor çıkarıyolar ama bu süreç bi üç ayı buluyor tabii