nurtpsz Merhaba. Geçen hafta doğum iznine ayrıldım ve 15inde maaşım yatmasına rağmen sigortam hala yatmadı. Acaba izinliyken sigorta yatmıyor mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi?