Nisa2019 38+4 haftaligim dünden beri azar azar dogum nişanı geliyor normal şartlarda dogum nişanı tek seferde mi gelir yoksa azar azar mi bel agrisi makat ve vajinada baskı ve batma da oluyor sizlerde de böyle bi sorun var mi
Pnardadas Nisa2019 Bizde 39 haftalık olduk normalde akıntı olurdu renksiz beyaz ama artık oda yok sancı yok ağrı yok normaliz hala Saydıkların doğum belirtisi bildiğim kadarıyla