33 haftalık hamileyim bende bugün kontrolüm vardı makat geliş dedi doktor 2 hafta içinde dönmesi lazım bir daha dönemez dedi iyice büyüdüğü için çok üzüldüm hayırlısı olsun ama sezeryan istemiyorum korkuyorum sabahtan beri ne yapabilirim diye düşünüp duruyorum 😔