Dilarataskent Yemek yedikten sonra özellikte başımı kaldıramıyorum tansiyonum düşük evet ama bayılacak gibi oluyorum her defasında. Size de oluyor mu?
AlininAysesii Çarpıntım tutuyor benim yemek yedikten sonra, aynı şikayetleri yaşıyorum, kardiyoloji uzmanına kadar göründüm ve normal olduğunu söyledi gebelikte.