Esrarse enfeksiyon var bendede aynısı oldu Perşembe tekrar konrtole gidicem eğer geçmediyse antibiyotik vericek doktoruma sordum korkulacak birşey yokmuş ama biz anne adayları bebeğimiz için endişeleniyoruz rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🥰