Hamilelik var canım hayırlı olsun 2 gün sonra kan ver 2 katına çıkmış mi bir bak sonrasında 1 hafta geçsin doktoruna öyle git keseyi görürsünüz muhtemelen bende öyle olmustu evet beklemek zor ama keseyi görünce daha sonra bebeği görüp kalp atışını duyunca içi rahatlıyor insanın 😊 erken öğrenmişsin bende öğrendiğimde değerim 80.53tu 😅