Ezgib Buseersoy ben 20 de vurulcaktim grip oldum kendi doktorum vurdurma dedi 23 e kadar yapılabilir demisti sağlık ocağının numarası varda arada bir sor canim
Buseersoy Canım gidince sorabilirmisin ilk doz ne zamana kadar vuruluyor banada 20de randevu verdi gittim hemşire yoktu 2 gün sonra gel dedi evi falan taşıdım gidemedim çıktı aklımda suan 22haftalığım
Ozgur94 Babymam canım sağlık ocağındaki hemşire bana 25.haftaya kadar en geç ilk dozu yapmam gerekiyor demişti geç kalmış sayılmazsın
Havva123 Bana hemsire 20 ile 24 haftalar arasi ilk dozu yapalim dedi bebegin hareketleri hissedince 22 haftada ilk dozu yaptirdim 1 ay sonrada ikinci dozu yapiolar
Babymam Buseersoy 24. Haftaya kadar ilk dozu yapıyorlar ama doktorundan doktoruna değişir canım sen bir an önce git vurul bence