Mrv91 yani herkesin acı eşiği aynı değil ve kasmayinca zorlaşıyor bu ilişkide aynı şekilde kasarsan kendini orda da acı yaşıyorsun sonuçta. İlk defa gördüğün ve nasıl hissedecegini bilmediğin bişey de de kasıyosun ister istemez 😌 ebe bana o kadar kasıyosun ki tek parmakla bakıyorum girmiyo dedi 😣 çok da acı çektim ya doğumhanede bakıldı eşim çıkınca sesimi duymus naptilar sana içerde çok bağırdın dedi zaten normalden çok korkan biriydim daha çok korktum ebeden kaynaklı bi sıkıntı yok kendimden kaynaklı🤦