40 haftamdayım 27sine kdar kendiliğinden sancım-suyum-açılmam ve türevlerim olmazsa ptesi sabahı yatışım yapılcak ve suni sancı desteği ile doğum başlatılcak.Hiç belirtisi olmayıp bu şekilde suni desteği alan doğum yapan var mı?Ve kaç saat sürdü?
(Gereksiz kulaktan dolma ve kötü hikayeler yazmasın kimse fikir sormuyorum-öneri aramıyorum sadece doğum yapan varmı hikayesini bilmek istiyorum)