ikinciprensimgeliyor Gul33 Bende 34+1im.mide bulantisi hafif var ama yanma ve agri daha fazla.hem cok acikiyorum hem yemeye basladigim zaman hemen tiksiniyorum.degisik bi durum
mom02636 Gul33 bende 34+1 haftalığım aynı durum bende de var ama bulantıyla beraber aşırı mide yanması var gerçi normalde de midemden rahatsızlığım var gaviscon şurup cok rahatlatıyor günde 3-4 kez kullanılabiliyor başka türlü rahatlayamıyorum malesef
mom02636 Gul33 bende 34+1 haftalığım aynı durum bende de var ama bulantıyla beraber aşırı mide yanması var gerçi normalde de midemden rahatsızlığım var gaviscon şurup cok rahatlatıyor günde 3-4 kez kullanılabiliyor başka türlü rahatlayamıyorum malesef #
Gul33 Ssraa Benim ilk aylarda da olmuştu. Hatta 20.haftaya kadar falan sürdü. Şimdi yine başladı. Doktora bi soracağım bakalım bugün