MilaveannesiDilek Kızlar, 34 haftalık hamileyim şimdiye kadar bir şey yoktu yüzümde bu gün fark ettim yavaş yavaş yanaklarımda küçük kahverengi lekeler oluşmaya başlamış 😩 bir fikir verim bu lekelerin önüne nasıl geçerim🙏 Şimdiden 😊
Mom72626 MilaveannesiDilek canım güneş kremi ne kullanıyorsun ? Ben solante pregna kullanıyorum cildiye doktoru verdi. Çantanda gezdir her 3 saatte bir yenile dedi.
xwoman MilaveannesiDilek ben lekesi gibi mi duruyorlar. Benim de oyle yüzüm baya lekelendi. 34 hafta icindeyim bende
Hulyalp MilaveannesiDilek guneste cikti hamilelikte ki hormonlarla ciller cikiyordur genelde kendiliginden gecer ama gunes kremini ihmal etme
Selma123 MilaveannesiDilek alovera cicige al onun icindeki jeli sur yuzune ise yarar ben ilk bebegimde catlaklarim icin kulaniyodum .
Sehamehmet Mom72626 canım banada doktor yeni önerdi solanta macunsu kıvamı ve yüzü beyaz yapıyormuş nasıl memnunmusunuz
Fasulyem22 MilaveannesiDilek benimde göz altlarıma doğru çıktı ama ben bir şey sürmüyorum doğumdan sonra geçer
Mom72626 [silindi] ben de sinozun temizleme maskesini kullanıyorum güzel siyah noktayı fln hemen yok ediyor. Kuruyunca yıkıyorum. Aman aman faydasınız görmedim ama yine de güzel
butterfly4 @Mom72626 canım ben de güzel bir güneş kremi arıyordum memnun musun o kremden, koruması nasıl sivilce yaptı mı, bana genelde güneş kremleri sivilce yapıyor da
Mom72626 butterfly4 hayır canım yapmadı doktorum en güzeli bu ve hatta Doğumdan sonra da kullan çünkü yine koruma gerekecek dedi. Biraz yoğun yüzü kalkan gibi koruyor ama ben memnunum. Kokusuda güzel. Kıvamı yoğun olduğu için azıcık sürüyorum zaten
butterfly4 @[silindi] canım senin yüzünde leke oluştu da sonradan mı bu kremi kullanmaya başladın yoksa leke oluşmadan normal günlük nemlendirici olarak mı kullanıyorsun
butterfly4 @[silindi] benim günlük nemlendiricim bitmek üzere ben de dedim acaba sinoz mu alsam normal nemlendirici olarak kullansam, yüzümde hamileleik lekesi yok ama sivilce lekeleri var az bişey, peki nemlendirmesi nasıl yağlı bir krem mi
[silindi] butterfly4 Çok güzel bir yapısı var benim cildim karma hiçbir krem kullanamazdım ama bu çok güzel. Nemlendirmesi de güzel yağlı bi görünüm bırakmıyo ve hoş kokuyo 🍀
butterfly4 @Mom72626 ben de ondan alayım o zaman, benim doğumum Ağustos sonu olacak yani tüm yazı hamile geçircem nerdeyse güneş kremi şart
Mom72626 butterfly4 ben de canım 22 Ağustos o yüzden doktorum 3 saatte bir yenile dedi çantan çıkarma dedi.
Zeytinusss MilaveannesiDilek benim de çenemde küçük küçük 3 tane var. Gittim cildiyeye iki tane krem verdi bir ay kullandım hicbir fayda yok şimdi başka bi tane verdi bence yine yok hafta sonu gidicem tekrar doktora Sora rim inşallah bir daha canım bakalım ne diyor yazarım sana da inş:) birde 32 nim içindeyim ama bende 2 aydır falan var
Gamze88 MilaveannesiDilek ben kıştan beri kullanıyorum hiç fayda etmedi🙄elmacık kemiklerim alnım acayip lekelendi kahverengi 😖inşh Doğumdan sonra geçer ,genital bölge desen orası da koyulaştı kafayı yiycm 😖😖Doğum sonrasını bekliyorum inşh giderler🤧bi arkadaşım Doğum sırasında sacının teriyle yüzünü sildiğini ve fayda ettiğini söylemişti bende denemeyi düşünüyorm o an unutmazsam tabi😊inşh faydası olur
MilaveannesiDilek Gamze88 inşAllah faydasını görürsün canım, o saçla ter silme olayını bende duymuştum bende unutmazsam denerim bir umut 🙏
butterfly4 @[silindi] aynen ben de öyleyim cildim karma ve uygun krem bulmak zor, deneyeyim sinoz u ben de sağol canım