Mdl 6 haftalık hamileyim. Doktor hiçbir değerime bakmadan folbiol verdi. Her gün yarım iç dedi. Ben de araştırdım. Şimdi günaşırı çeyrek olarak içiyorum. Sizce Bu şekilde de fazla gelir mi. Çünkü benim folat değerim de düşük değil normal Aralıkta
Nazlisezgin Mdl bence eczaneye gidip farklı Bi folık asit al, ilk 2 ay folık asıt kullanımı çok önemli
Premsescik Mdl folbiol hamile kalmadan önce kullanıyodum kaldıktan sonra doktorum folidoce yazdı onu kullandım
anapanda12 Kadın doğum doktorum sağlık ocağından yazılan folbiolun içeriğindeki foliğin çok yüksek olduğunu mümkün olduğunca küçük parçaya bölüp tüketmemi söyledi sonrasında da en iyisimi uygun bi folik asit yazayım sen folbiolu bırak dedi bende bıraktım
Modies Mdl bence doktorunuz ne verdiyse onu içseydiniz . Bana 1 tablet vermişti hergün bu biraz yaşınıza göre veriliyor. Hamileliğin ilk üç ayına kadar içirdi bana sonra ocean mummy ye geçirdi
Sivasgelini Mdl bende hamile kalmadan once kullaniyodum ama tam yutuyodum 6.haftamda baska folik asit verdi doktorum
Ipek34 Mdl günde 1 tablet almalısınız fazlası olmaz merak etmeyin çok önemli folik asit ilk başlarda. Merak etmeyin doz aşımı olmaz oyle