asslii Merhaba arkadaşlar 10 gün önce bebeğim 2 kilo 20 gramdı suyum az olduğundan doktor 10 gün sonra yine gel dedi bugün gittim 2 kilo vermiş hatta dedi haftaya tekrar bakacakmış kilosuna başina gelen oldu mu bi sıkıntı olur mu bu arada 33+5 günlük
BaharSefvan asslii 30 dan sonra kilo alımı yavaşlıyo diye biliyorm canm bol bol kaşar muz ceviz fındık süt tüket
Hayal_Demir Bebege kilo aldiran gidalari arastirin. Mesela kasar muz filan diyenler var. Arastirip onlari tuketmeye ozen gosterin
asslii Mom52 inşallah öyledir canım ya bide bebek aşağida erken doğum riskim var ondan üzüldüm doğrusu
Elifffatih asslii canım yanlış ölçmül olabilir. Bana dedi 20 günde 15 gr almış bir sonraki haftamda gittim halbuki bir kiloya yakın almış kendisi bile dedi bir yanlışlık var. Yanlış ölçmüş kendisi aslında
Mom52 asslii kendine sıkıntı yaparsan daha iyi olmaz ki ama olumlu şeyler düşün 😄 çok şükür riskli haftaları geçmiş bence kilosu da gayet iyi herşey güzel olacak sıkma canını 🤗
ceco asslii bende su azalması ve plesanta yaşlanması var iki hafatada 200 gr almış az almış dedi 2500 kg şuan 36+0 da gittim şuan 36+2 yim bol su iç dedi 37+2 de kontrolümüz var tekrardan bol su iç dedi
Deletedmom133 asslii kilosu iyi biranda alıyor benim bebeğim aldı 34 de 3 kiloydu doğum da zorlanırsın kilosu iyi son ayda da alıyor çünkü