cisemd59 kültür yapıldı bakterinin cinsine göre antibiyotik verdi bu süre içerisinde yüksek ateş ve böbrek büyümesinden dolayı 2 gün hastane de yatırdı, ilaçlar bittiğinde tedaviye rağmen tahlil de bakterilerin çoğaldığı gözüktü, bir hafta daha antibiyotik kullandık üremeye baktı, üremenin olmadığı gözüktü. 29+4 haftalık hamileyim hala bir ilerleme olmadı. Erken Doğum olmadan atlatırım umarım.