Ball91 Kızlar daha yolun çok başında olan bir hamişim👼 daha önce 3 tane düşük yaşadım 😔 5+6 haftalıkken kalp atışı ve 2. Bi kese dha gördü doktor ama saglıksız gibi duruyor dedi başına böyle bişey gelen var mı cuma günü tekrar gidicez bakalım nolcak 🤰🙏
Ezgib Ball91 canim benimde öyle demişti doktorum o daha küçük geriden geliyor demişti daha sonra başka doktora gittim ayni gün o bisey göremedi 1 hafta sonra ilk gittiğime gittim oda bisey göremedi diğer kesenin yansimasini gördüm belliki dedi seninde için rahat etmiyorsa fırsatın varsa baska doktora git
Ball91 Hafsamm canım bişey çıkmadı ya sebeb siz yani net bişey yok pıhtılaşma egilimi var dendi sadece igne kullandım yine oldu şimdide kullanıyorum inşallah buna bişey olmaz gelişimi duruyordu hep
Ball91 Ezgib <a href="https://hizliresim.com/ZXrok0"><img src="https://i.hizliresim.com/ZXrok0.jpg"></a>
Hafsamm Ball91 benim var pıhtılaşmam iğne kullandım ama oluştuğu gibi kaldı benim de şimdi de gebe kalmaya çalışıyorum 😞 kalırsam kullanıcam yine
Ball91 Hafsamm aynen canım benimde öyle oluyordu hep Rabbim bu hamileligim de yaşatmaz inşallah çok zor sende düşünme kafana takma herşey çok güzel olucak mucizeni nasip edicek Rabbim içini ferah tut en kısa zamanda nasip etsin Rabbim inşallahhhh 🙏🙏
Ezgib Ball91 benimde böyleydi hatta kalp atışı dinletti bu daha zayıf dedi sonraki gittiğim doktor o kordonu dinletmiştir dedi ya çok zor seni o kadar iyi anlıyorum ki içim içimi yemişti hatta bide dediki bu bebek değilse büyüyen bisey var ne diyorum cevap yok dedigim gibi eğer imkanin varsa git başka bir doktora
Ball91 Ezgib cuma günü gidicem zaten canım 6+2 olduk ama bende fazla belirti yok birazda o endişelendiriyor beni mide bulantısı kusma falan olması gerekmez mi hafif gögüs agrısı ve halsizlik var o kadar
Ezgib Ball91 canim herkeste aynisi olmazki oturduğum apartmanda 2 kişi daha hamile seninle aynilar hic bisey yaşamıyorlar günlük hayatlarına devam ediyorlar ben 22 haftalık oldum hala yaşıyorum bence şanslısın rahat hamileliğin tadını çıkar korkma rabbim yardımcınız olsun insallah
Cml Canım merhaba benim de 9 haftalıkken aynı böle oldu hatta bana da sağlıksız düşebilir dendi diğer hafta doktora gittiğim de kanama alanını görmüş demişlerdi tek keseydi hatta resmini becerebilirsem atayım
Ball91 Cml [url=https://hizliresim.com/QLkOQV][img]https://i.hizliresim.com/QLkOQV.jpg[/img][/url] kanama alanı böyle mi oluyor ki canım kese gibi aynı inşallah öyle bişey degildir 2 side saglıklı ilerler ikiz çok istiyorum 5. Yılımız da oldu çifte mutluluk olur 🤰👼😍
Ball91 Ezgib ayy canım inşallah öyledir olmayınca işte acaba mı diyorum ama Rabbim korur inşallah Allah kolaylık versin sanada canım saglıklı olsunlar da tek dilegim o Rabbim hepimize sag salim kucagımıza almayı nasip etsin 🤰🙏
tgbasaritas Bazen 2kese gorulebiliyor. Ya ikiz oluyolarmis yada kesenin biri kayboluyomus. Cok sık rastlanan bi durummus doktorum demisti. Korkulcak bisey yok