Canım ben de 35+5. Yürüyüş falan yapıyor musun kendini rahatlatacak iyi gelecek şeyler denesen açık havaya çıksan, bilinenin aksine öğle vakitlerinde oksijen daha bol oluyor yeşillik alanları değerlendirin derim, evde işleriniz olabilir ama unutmayın ki o işler hep var 😂 yapsanız da yapmasanız da bitmiyor, son zamanlarinizi kendinize ayırın bence