Bişey değişirmi?mesela doktorun söylediği haftadan 2 hafta geç olması.doktor tahmini 21 haftada dedi.yani Allah korusun kötü bişey olursa ona o haftalardamı müdahele etmek mümkün?doktorun yanına girmek için sıramı beklerken ordakılardan biri 7ci ayında girdiğini söyledi.ben normal ultrasona girmek istiyorum ama doplere eşimle birlikte girmek istiyorum onunda anca o zaman zamanı olacak