Benim de ilk hamileliğim de nst de sancı var ben hissetmiyordum sevinmiştim emekli Doğum zor değil falan sancı var ben hissetmiyorum bile 😊😊 ama gerçek sancılar gelince öyle bir hissediyormuşsun ki o Zaman anlıyorsun işte gerçek sancıyla yalancı sancı arasında ki farkı hiç şüpheye düşmüyorsun acaba yalancı mı bu diye 😊😊 şimdi 2. Ye hamileyim 34. Haftadayım geçen hafta ki kontrolümde doktor yine bir kaç yerde sancın var dedi ben hissetmiyorum ama bakalım bında nasıl olacak 😊