Susuem Gulcanaycan ay inşallah öyledir 😂 aynı günümüz bizimde ebe son bilgilendirmede bana asla geçmeyen şiddetli bel ağrın olursa mutlaka bize haber ver demişti ama bilemiyorum bazen koca göbeğimiz de agritabiliyor 😊
Gulcanaycan Susuem ay inslh sabirsizlikla bekliom zaten gelmesini sirtim agriyinca bazen seviniyorum geliyor gibi diom ama yine tik agrilarin artmasini bekliom sadece
Gulcanaycan Aminea bende bilmiyorum bel agrim var son haftalar acaba dogum belirtisimi diye dusunuyorum
Aminea Gulcanaycan insallah değildir canım benim kuyruk sokumum da cok agrıyor bebek vurdukca sızlıyor