Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim. Mustela çatlak kremi kullanıyorum.ilk gebeliğimdede kullandığımda hiç bir sıkıntı yaşamadım çatlak hiç olmadı. Ama şimdi pullanma,deri döküntüsü gibi bir şey oldu çatlak kremi kullananlarda böyle bir durum yaşandı mı hiç? Çatlak belirtisini yoksa😨