Merhaba, yakın bir zamanda bebeğimin cinsiyetini öğreneceğim sanırım. Şu an 15 haftalık, tahmin var ama net bir söylem yok henüz.
Neyse, ben eşime dank diye kız ya da erkek demek istemiyorum.
Sürprizli birşey olsun istiyorum ama düşündüm bulamadım.
Yardımcı olurmusunuz?