Zerdaliva ben genel istiyodum canım çok da kararlıydım ancak annem sağlık sektöründe çalışıyor hastanedeki tüm hemşire doktor doğum yapan yapmayan herkesle konuştum genel için kendine zor gelirsin gelirken ağrıları hissedersin bi süre salak gibi olursun narkozu atana kadar boğazında narkoz etkisi kalasilir kusarsın dikişlerin ağrır zor olur dediler ayrıca emzirme daha geç oluyormuş besekle ilk teması kaçırırsın dediler bi de genelde bebeğe narkoz geçmesin diye apar topar acele acele yapıyorlarmış operasyonu..spinal için de ağrın olmaz çünkü sürekli ağrı kesici veriyorlar kendinde oluyorsun bebeğenle ilk teması kurduğun için sütün çabuk geliyor kendinde oluyorsun kendine gelmek için uğraşmıyorsun ameluyat anında doktor seninle konuşuyor yavaş yavaş muntazam dikiş atıyor zaten bebek te 15 dk da çıkıyor dediler ben çok paniğim dedim sakinleştirici yapıyorlarmış eğer aşırı panik olursan da bişi koklatom 5 10 dk uyutuyorlarmış..çok panik olmama rağmen spinale döndüm diyebilirim..spinal mi epudural mi ona da doktorumla konuşup karar vericem..çok uzun oldu kusura bakmayın