Sevinc72 Gamze895 inşallah sağlıklıca gelsin bebeklerimiz dün kontrole gittim ben 1930 gram olmuş bebeğim çok iyiymiş haftasına göre şükürler olsun Rabbim bize de isteyen herkese de evlat sahibi olmayı nasip etsin inşallah
Gamze895 Amin inşaAllah 😍 ben 2 ay oldu kontrole gitmeyeli bu hafta gidicem inşaAllah. Umarım kilosu sağlığı yerindedir kilosunu özellikle çok merak ediyorum 🙈
bmomsy Bebegimcanimm nasıl gidiyor biz bugun o kadar çok hareketliyiz ki karnımı yırtıp çıkacak gibi :)
Meleks Gul-41 bir doktor tek demişti kız olduğunu 30. Hafta da erkek olduğunu söyledi ve çok kesin soyledi