Sryilknr Kızlar 33+0 haftalığım doktora gittim bugün 2700 kg boyuda 45cm doktor gece yemek yiyorsan kes dedi bu durumda olan varmı daha çok kesmelimiyim yemeğimi normal doğum olsun istiyorum
Nesli2101 Sryilknr gece yemesi kilo mu aldırıyormuş bnm bebeğim çok zayıfta 33 haftada gittim 1800 dü kilosu
Hulya34 Sryilknr benimde kilosu biraz önde doktor bana öyle bişey demedi ama bende öyle yapıyorum suan fazla yemiyorum vitamin ilaçlarımı bıraktık ### falan 30 haftalık 2 kg ogluşum başi büyükmüş biraz önde gidyomuş
Sryilknr Nesli2101 evet canım gece yemesi aldırıyormuş doktorum zaten direk gece yiyormusun diye sordu😊
Sryilknr Hulya34 bende tekrar tokluk şekerime baktırcak geçen hafta yine baktır dedi normal çıktı bu sefer ballı ekmek ye dedi öyle baktırcam vitaminlerde aldırıyormu bilmiyordum
Ebrs Hulya34 canim basi ne kadar ondeymis yani kaç hafta yazıyo usg sonucunda? 33 haftalik oldum bugun, 3 gun önce benim bebegimede basi büyük falan dedi birazda korkuttular 😒
Hulya34 Sryilknr Sryilknr aldırıyordur canım ben yemeyi içmeyi azalttım eşim kzıyoo bana peritonolojıye gitçez baklm ne cıkıcak kafası büyük olduğu icin kilosu da önde 2 hafta önden gidiyo dedi
Hulya34 Sryilknr Sryilknr aldırıyordur canım ben yemeyi içmeyi azalttım eşim kzıyoo bana peritonolojıye gitçez baklm ne cıkıcak kafası büyük olduğu icin kilosu da önde 2 hafta önden gidiyo dedi
Nesli2101 Sryilknr gece mi tüketiyorsun canım bunları gündüzleri bnde yiyorum ama iştahsızlık var iki haftadır bnde
Sryilknr Hulya34 geçmiş olsun canım inşallah düzelir benimkinin kafası normal sace 2 önde gelişiyormuş boyununda maşallahı var dedi şimdi eşim ve eşimin ailesi normal doğum olsun istiyor bende öyle böyle giderse sezeryan olmamdan korkuyoruz eşim azalt yemeğini artık dedi😔😔
Hulya34 Ebrs ay canım aynısı bizede yaptılar 😒 moralimiz bozdular üstelik kendi doktorum normal demişti docent e gittik öylesine cerrah Paşa’ya gittigimede pişman olduk peritonolojıye yönlendirdi falan bizim hesabımız 30-3usg de çıkan 32-3 canım
Hulya34 Ebrs ay canım aynısı bizede yaptılar 😒 moralimiz bozdular üstelik kendi doktorum normal demişti docent e gittik öylesine cerrah Paşa’ya gittigimede pişman olduk peritonolojıye yönlendirdi falan bizim hesabımız 30-3usg de çıkan 32-3 canım
Hulya34 Ebrs ay canım aynısı bizede yaptılar 😒 moralimiz bozdular üstelik kendi doktorum normal demişti docent e gittik öylesine cerrah Paşa’ya gittigimede pişman olduk peritonolojıye yönlendirdi falan bizim hesabımız 30-3usg de çıkan 32-3 canım