Emelim Bende bayburtluyum. Balayına rize ikizdereye gittik çok eğlendim, artvinde gittim aydere orada bir tursu kavurması yedim çok güzeldi. Zaten ben tursu kavurması hastasiyim ,karadenizi çok seviyorum.. Rize merkez çok güzel değil ama yukarılarında keşfedilmesi gereken büyük cevherler var. Karadenize o kadar türkü yakılmasının sebebinide görünce anladim gerçekten korkunç bir gel git var 😀