Merhaba arkadaşlar ben yedi ay önce dört aylık bebeğimi düşük yaptım tekrar hamile kalmak istiyorum adetlerim düzeni değistiği icin ovulasyon kullanayım dedim adetimin 19gününe kadar hep silik cıktı öğlen 12 ile 4arası yaptım hep dün aksam iftardan sonra yaptım doğru cıktımı acaba test bilgisi olanlar yardım edebilirmi nesmini yükleyeceğim