Merhaba Izmirli Anneler... aranizda bu ara detayli yaptirmak isteyen varsa uygun fiyatli Alsancak mr a yönlenebilir . bi kac post gördüm tepecikten sevk edildik memnun kalmadik renkli degildi vs diye malesef devleten ücret ödemediniz icin sadece siyah beyaz olan cihazla bakiyorlar ama özel olarak kendiniz gidince cok kisi memnun kalmis. Sadece detayli cektirirseniz siyah beyaz 150tl eger 4 boyutlu renkli isterseniz 250tl ve görüntü belek tahlil hepsini veriyorlarmis simdi aradim randevu aldim bende. Sizleri de bilgilendirmek istedim 😊