Rabia411 canım aynı olay bende de oldu şöyle ki histereskopi yapılıp eğer müdahale Edip duzeltilebilecek bir sıkıntı var ise yapılacak yoksa kesin tanı koyup içerde ne var ne yok bakıp kapatacaklardi....bu olay sırasında tüp alma işlemi de olabilirdi çünkü hsg çekildim ve rahim şekil bozukluğu var ,bir tüpüm var oda kapalı diğer tüp doğuştan yok.....
Kapalı tüp o anda açılmaz ise tüpü alma olayı oluyormuş... sonrasında tüp bebeğe başlayacağız dediler ama kendi doktorum sağolsun başka bir hocaya yönlendirdi oda histereskopi yada ameliyatlik bir durum olmadigini söyledi yani gerek yok dedi bu Çarşamba tekrar gidip muayne olacağım inşallah başka bir durum çıkmazsa tüp bebek baslanacak yani tüp kapalı olsa da histereskopiye gerek olmadan tüp bebek yapilabilirmiş 😊 benden tavsiye tek doktor ile kalmayın başka fikirler de alın başka doktorlarda görsün...