Kızlar dün akşam bir iftar yemeğindeydik. Tabiki çok bilmiş bazı doğum yapmış insanlar başladı anlatmaya 🙄 Sezaryende bağırsaklar dışarı çıkarılıp sonra yerine konuyomuş falan. Ben bu bilgiyi daha yeni öğrendim. Kendimi her türlü doğuma hazırlıyorum. İster normal ister sezaryen. Ama böyle şeyler duydukça korkuyorum ve anlatanlara da sinir oluyorum 😬😬😬