mantik_0 merhaba.. 10 haftalık hamileyim medisiste ulviye hanıma gidiyorum kontroller için ama doğum konusunda emin değilim. genç bir doktor ve internette hakkında pek yorum bulamadım. kendisinde doğum yapmış ya da adını duymuş biri var mı
mantik_0 medisisle ilgili sanırım kimsenin fikri yok.. benim de kafamı en cok bu karıştırıyor medisis mi koru mu kararsız kaldım
mantik_0 Destkar koru çiğdem hanımı tercih ettim. Ulviye hanım iyi ve ilgili bir doktordu ancak ben tecrübe konusunda çok kararsız kaldım.
Rainhn Medisis çok güzel sknti olmaz ama para tuzağı 7500 dedi normal operatör dr için doğum paketi içinde ama artı bisiler çıkarıyor paket dışı daha cok tutuyor ve saydıklarını unutuyorsun broşür vermedikleri için. Ben ortadoguya gidiyorum ve doçent normal prof farkı yok paket halinde oda 5500 e geldi epidural olursa 400 eklenio odada kalma suren 2 gun olursa ekleniyor o şekilde ama evime yakın olduğu için tercih ettim hemde memnunum